Sunday, September 6, 2009

Damia when she turns 7 mths!


Tgkla muke my lil princess ni! giler seronok bile bawak dia jenjalan..dia mmg suke sgt nak2 kalau g shopping mall..my parent ada dtg cos kt ktn cuti sempena Nuzul Quran this Monday..so kebetulan diorg ada aku n hubby bawaklaa diorg seme berbuka kat luar..dan kebetulan juga utk celebrate Damia for her 7th mth b-day!

Damia skrg dh mula menunjukkan reaksinya nk merangkak..cukup marah dia kalau xboleh angkat bontot dia..menjerit2 satu umah..kiteorg dh bese sgt dgr jeritan dia tu..ingat masa memula dia nk meniarap..merah2 muke klu xdpt pusingkan badan dia..aku rase masa dia masih di dlm 44 hari dia dh menunjukkan tanda2 nk meniarap..sbb dia suke sgt tido mengiring..aku cukup takut masa tu..pepagi aku tersedar drpd tido mesti aku betulkan posisi dia..yela org tua selalu ckp tulang budak2 ni lembut lagi..aku tgk patah jek..hehe..

Seronok melihat keletah dia..hilang rase penat yg ada..terlalu cepat masa berlalu..terasa mcm smlm baru aku beranakkan dia..terbayang saat2 dlm 44 hari siang mlm aku menangis bile Damia meragam xnk tido..dn menangis xhenti2 mcm kena sampuk..last2 tertido dlm pangkuan..dan xhenti2 nk minum susu cam lapar yg amat sgt..saat tu aku rase terlalu besar dugaan Allah turunkan utkku..begini rasenya membesarkan anak..rintih hati sendirian..aku kagum dgn nenek aku yg berjaya membesarkan 11 org anak..papepun aku bangga dgn diri aku sendiri..anak mummy dh besar rupanya..dah makin aktif..mummy doakan sayang memperoleh kehidupan yg sempurna di masa akan datang..doa mummy sentiasa bersama sayang..mummy sayang Damia..

No comments:

Post a Comment